
Метою вивчення навчальної дисципліни «Анатомія людини» є: формування у студентів
цілісної уяви про загальну будову тіла людини, форму, розміщення органів та їх об’єднання у
системи, навчання інтерпретувати статеві, вікові та індивідуальні особливості будови організму
людини для правильного і глибокого засвоєння спеціальних дисциплін, необхідних для майбутньої
практичної роботи.
«Анатомія людини» як навчальна дисципліна:
а) ґрунтується на базових знаннях з навчальних дисциплін основної та старшої школи
біологічного компоненту освітньої галузі «Природознавство»;
б) забезпечує високий рівень загальної медичної підготовки;
в) надає відповідні знання, компетентності та програмні результати навчання для подальшого
засвоєння здобувачами вищої освіти профільних теоретичних і клінічних дисциплін, що є
необхідною базою у майбутній практичній діяльності медсестри.
При вивченні дисципліни «Анатомія людини» використовують наступні методи навчання:
словесні (розповідь, бесіда, пояснення); практичні (препарування); пояснювально-ілюстративні
(лекції, навчальна література, макропрепарати, відеофільми тощо); індуктивний; дедуктивний;
аналітичний.
Кращому засвоєнню навчального матеріалу сприяє використання інтерактивних технологій
колективно-групового навчання (загальне коло, мікрофон, мозковий штурм, сase-метод тощо);
технологій ситуативного моделювання (симуляція або імітація, суд prose); технологій опрацювання
дискусійних питань (визначення позиції, її відстоювання, зміна позиції, дебати, ток-шоу тощо);
елементів дистанційного навчання (сервіси MS Teams, Google Meet тощо).
У результаті вивчення дисципліни «Анатомія людини» студент повинен знати:
загальні поняття про органи, системи органів та організму в цілому;
топографо-анатомічні взаємовідносини органів і систем людини;
У результаті вивчення дисципліни «Анатомія людини» студент повинен вміти:
визначати вплив соціальних умов та праці на розвиток і будову організму людини;
інтерпретувати статеві, вікові та індивідуальні особливості будови організму людини;
демонструвати володіння морально-етичними принципами ставлення до живої людини та її тіла
як об’єкту анатомічного та клінічного дослідження;
передбачати взаємозалежність і єдність структур і функцій органів людини і їх мінливість під
впливом екологічних факторів.
- Викладач: (БДМУ. Чернівці) Ясінський Микола Миколайович
- Викладач: БДМУ, Чернівці Бойчук Олег
- Викладач: БДМУ, Чернівці Проняєв Дмитро Володимирович
- Викладач: БДМУ, Чернівці Процак Тетяна Василівна